Megválaszolva a vásárlással kapcsolatos gyakori kérdéseket
Rendelés és szállítás
Kezdje azzal, hogy böngészi a megvásárolni kívánt termék széles termékválasztékát. Ezután válassza ki a kívánt terméket, és ellenőrizze, hogy a termék kompatibilis-e az eszközével. Ezután tegye a terméket a kosarába, majd fizessen egyszerűen és zökkenőmentesen fizetési partnerünkön, a Klarnán keresztül.
A megrendelés befejezése után a termékkulcsot azonnal elküldjük a megadott e-mail címre. Ezután kövesse a megadott utasításokat a termék letöltéséhez, telepítéséhez és aktiválásához.
Minden általunk értékesített Officeörökre érvényes. Ezeknek a termékeknek az aktiválása után nincs lejárati dátum, mivel ez nem előfizetéses szolgáltatás.
Az egyes termékek termékleírásában láthatja, hogy a szoftver melyik operációs rendszerrel kompatibilis. Ha további kérdése van, csak vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és mi tovább segítünk.
A termékkulcsot közvetlenül e-mailben küldjük ki, és közvetlenül a webhelyen jelenik meg.
Az általunk értékesített, raktáron lévő összes termékkulcsot azonnal elküldjük, ami azt jelenti, hogy a vásárlás befejezése után azonnal telepítheti és használhatja a szoftvert.
Az összes termékünkre vonatkozó utasításokra mutató linket a megrendelést visszaigazoló e-mailben és a megrendelést visszaigazoló oldalon találja.
Ha elvesztette a linket, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és elkészítjük a termékére vonatkozó utasításokat.
Termékkulcsainkat digitálisan, e-mailben küldjük ki, azonnal a megrendeléssel kapcsolatban. Néha azonban előfordulhat, hogy e-mailjeink a spambe kerülnek, kérjük, először ellenőrizze a “spam” beérkező leveleket.
Ha ott nem találja a termékkulcsot, vegye fel velünk a kapcsolatot közvetlenül, és mi újra elküldjük a termékkulcsot.
A rendszer választ ad a gyakori telepítési problémákra
Letöltés és telepítés
Igen, kap egy letöltési linket és utasításokat a tőlünk vásárolt termékkulcs letöltésére, telepítésére és aktiválására vonatkozóan.
Ha valahol elakadt az utasításokban, csak vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és műszaki ügyfélszolgálatunk segít a telepítésben.
Győződjön meg arról, hogy gondosan követte az adott termékre vonatkozó utasításokat, és hogy a megfelelő operációs rendszerre vonatkozó utasításokat követi.
Ha továbbra sem sikerül aktiválnia a termékkulcsot, vegye fel velünk a kapcsolatot közvetlenül, és mi segítünk Önnek!